Alla inlägg under april 2013

Av alltmojligt - 25 april 2013 10:58

Japp gjorde min egen musli och Shit va mättande den va!
Dinkelflingor
Fiberhavregryn
Cocos
Jordnötsolja
Honung
Detta blandade jag ihop och hade sen ut på en plåt för att ha i ugnen ca 15 minuter på 175 grader. Rörde om lite då och då!
När det sen svalnat hade jag i lite torkad frukt och nötter som jag tycker om!

Av alltmojligt - 19 april 2013 09:20

Säg va ni vill men jag är glad för den kropp jag har och jag har jobbat hårt i vissa perioder, andra perioder har jag slappat och inte brytt mig ett dugg.

Av alltmojligt - 18 april 2013 22:35

Snart blir man sambo och det känns lite overkligt måste jag säga men även helt underbart! :)

Snacka om att jag samlat på mig saker sen ja flytta hemmifrån /: nu ska det rensas!

Av alltmojligt - 8 april 2013 16:27

Klippt av 20 cm så känns jätte kort /: men men nu ser det helare ut iaf ;)

Ovido - Quiz & Flashcards