Alla inlägg under oktober 2012

Av alltmojligt - 28 oktober 2012 21:46

Japp idag höll jag i första boxpasset, helt underbar känsla att och det gick jättebra idag, till skillnad från själva testpasset :P Eftersom jag ändå var uppe vid Lugnet så körde jag ett benpass också när hade hållt ett boxpass på 75 minuter :P Var jämt med personer så jag fick inte vara med och träna :P Jag laddar inför onsdagen istället :D



Av alltmojligt - 27 oktober 2012 21:17

Av alltmojligt - 24 oktober 2012 20:34

Avskyr att ringa VC då man nästan alltid blir bemött som om man vore helt dum i huve. Haft ont i huve nu sen i fredags så känns inte bra, men jag skulle tydligen fortsätta me värktabletter fast jag sa det inte hjälpte /: efter ett bra tag så fråga jag igen va hon hette som jag prata med och då blev tonen helt annorlunda så fick tillslut en läkartid men hon ville helst inte ge mig någon eftersom jag "bara" hade ont i huve... Man ringer väl inte för att man tycker det är roligt?!

Blir nog att byta vårdcentral framöver om de ska vara så otrevliga!

Av alltmojligt - 24 oktober 2012 19:23

https://www.cl.exerp.com/actic/WeekSchedule.do?centerId=54


Boka pass på Actic i falun vettja!


Jag som har boxpassen på söndagarna, så kom och ha skoj, box är riktigt roligt att träna då man tränar: teknink, styrka och uthållighet. Även komma iväg och träffa personer som tycker om att träna och ha skoj!


testa även på de andra passen som finns :D

...

Av alltmojligt - 23 oktober 2012 20:17

Av alltmojligt - 21 oktober 2012 22:11

Nu håller jag ungefär samma vikt så känns bra att hittat en balans :) svårt att hitta en balans om man i några år haft tänket att gå ner i vikt, medans nu vill jag behålla vikten. Eller va säger ni?

Av alltmojligt - 21 oktober 2012 20:01

Känslan att inte kunna hinna med och räcka till med allt man vill och ska göra är dryg. Som idag hade jag fixat in vikarie för att kunna åka iväg på en 3 timmars utb. men 1 timme innan jag ska iväg ringer vikarien och säger att h*n inte kan komma pga sjukdom och så va det bara att jobba vidare själv, hade verkligen behövt komma iväg på utb. idag kände jag, eftersom det handlade om takt.

Dagen idag har inte varit den bästa om man säger så, men det löser sig alltid eller?


Imorgon får jag då träffa T och det känns bra   



Av alltmojligt - 21 oktober 2012 12:08

Detta är det jag använde till gröten jag skrev men glömde kanelen när jag tog kort :p

Ovido - Quiz & Flashcards