Alla inlägg under augusti 2013

Av alltmojligt - 31 augusti 2013 16:00

Idag var det tänkt att köra rygg pass men kroppen säger ifrån. Har varit en tuff vecka på jobbet och långa dagar! Sovit lite och jag är sån som verkligen behöver sömn för att fungera under dagarna! Så idag gick jag till affären 1 km bort så va inte ansträngande ;) köpte lite som behövdes för att baka det jag hade tänkt.
Egna protinbars:

Blev sen muffins några med hallon i och några med äpple o kanel.

Gott blev det så nu får jag sätta lås på skåpen haha!

Av alltmojligt - 26 augusti 2013 21:42

Tog en promenad runt tisken på fm. Kvällen körde jag och A ett ben o magpass på actic.
Cirkel på:
Knäböj 60 kg *10
Marklyft 50 kg*10
Utfall från bänk 10 kg *10
Enben Marklyft 20 kg*10
Detta körde vi 6 varv och körde sedan finnen 10*4. Benen kändes som spagetti!
Sen blev det 6 st övningar för magen som vaderna övningen skulle göras i 1 min.
Kommer kännas fint imorgon i ben å mage kan jag lova!

Av alltmojligt - 24 augusti 2013 11:06

Efter passet idag på gymmet

3/3

Av alltmojligt - 24 augusti 2013 07:22

Japp idag va det sista innan vilodagen! Jag o sambon ska iväg ikväll så fick upp o köra mitt planerade pass innan jobbet! Tjohoo!

Av alltmojligt - 20 augusti 2013 09:49

Äntligen har jag fixat ett minneskort till telefonen så man kan se de bilder man tagit och de ska förhoppningsvis inte försvinna igen!

Från här om dan:

Axlar börjar komma fram mer :)

box

Av alltmojligt - 19 augusti 2013 10:43

Underbart att komma igång med att ha pass igen :) har samma pass som i våras men höstens upplägg är på g och det kommer att bli uppdelat på 2 olika pass 1 fokus på ben å mage sen pass 2 överkroppen! Kommer kännas på rejält :p
Promenad har jag hunnit med idag på fm ca 4 km ikväll väntar gymmet för att köra rygg, axlar o biceps! 4 veckor kvar nu innan jag drar ner på träningen igen och bild kommer på resultat ;)

Av alltmojligt - 18 augusti 2013 11:00

 

(BILDERNA HITTADE JAG GENOM ATT SÖKA PÅ TRÄNINGSINSPIRATION PÅ GOOGLE) 



Efter en härlig helg på rockstad falun, så tog jag mig till jobbet blev en promenad på 4 km och det var bra skönt att komma ïgång fast jag var halvtdöd då jag är grymt kvällstrött och van att sova minst 8 timmar per natt denna natt blev det bara 5 timmars sömn. Blev 2 vilodagar nu pågrund av rockstad så idag kör jag ett ben o mag pass innan jag ska hålla boxpasset. LÄNGTAR! :)

ont

Av alltmojligt - 13 augusti 2013 17:35

Usch va sur å grinig jag blir när jag har ont! Någon som känner igen sig? Joggade 4 km imorse men fick grymt ont i axeln så somna om sen efter frukosten. Vid 9 tiden tog jag mig till Falun för att köra ett pass med E o A och det gick jättebra men va mest fokus på ben o core förutom burpees, kände inte av axeln då men efteråt nä jjag kom till jobbet. Drygt när man är peppad till något och det sätts käppar i hjulen! Eller va säger ni? Det är nu jag får bita ihop och hitta på andra övningar för att ändå göra min träning som jag bestämt! Få nog skjuta upp ena målet någon vecka men det är så det är jämt, kommer motgångar och då gäller det att hitta andra vägar!

Ovido - Quiz & Flashcards