Alla inlägg under november 2013

Av alltmojligt - 28 november 2013 15:51

Igår va jag o Erika på pt kväll och jädra va kul vi hade! Blev 32 burpee på 2 min. Atc pass (teknik) 45 min och massa skratt o tokigheter :)

ont

Av alltmojligt - 25 november 2013 16:12

Idag har varit en pissdag! Ont som bara den. Men kunnat plugga lite samt en promenad.
Va tycks om mina långkalsonger?

Hitta dem på barnavdelningen :p

Av alltmojligt - 22 november 2013 17:10

Sov rätt länge idag sen har jag hållt på att städa hela dagen och nu blir det snart middag med hjärtat mitt. Sötpotatis, morötter och fläskkött.
Träningen får vänta tills imorgon eller söndag. Måste hinna plugga också!

Av alltmojligt - 19 november 2013 16:20

Direkt efter jobbet tog jag mig till gymmet för ett Konditions pass som jag körde:
10 min gång på bandet i lutning (10.0)hastighet (6.0)
30 min på crosstrainern (nivå 6 program fat burner.)
Avsluta med 100 boxjumps på minsta boxen ca 40-50 cm hög.
Imorgon blir det promenad och gym om jag orkar annars bara gym ;)
Nu ska det pluggas lite till innan det är dags att köra ATC pass med ett härligt gäng på actic!

Av alltmojligt - 15 november 2013 06:07

Dags att gö sig klar inför denna dag, igår blev det 2 promenader då jag hade sån träningsvärk. Har även blivit en hel del pluggande nu på slutet då jag ska iväg på en PT utbildning och helt sjukt va jag ser framemot det! ?
Ska försöka köra lite mer teknik träning nu fram över så blir fokus på det och även stå på händer ;)

Kraam

Av alltmojligt - 12 november 2013 06:57

Japp det nya jag ska lära mig har jag bestämt! :p

Va ha ni för nya mål? !

Av alltmojligt - 4 november 2013 10:46

Längesen nu, mest jobbat och träningen har fått bli lite lidande. Har även tagit ett steg till då jag ska utbilda mig i december :) ska bli riktigtskoj även om det är mycket pengar som ska ut.

Ovido - Quiz & Flashcards