Alla inlägg under augusti 2012

:)

Av alltmojligt - 31 augusti 2012 07:53

Igår när jag skulle till city gross och handla såg jag att det fanns lösgodis för 39 kr/kg och jag lät bli för engång skull att köpa, Ni anar inte hur mycket godis och kaffebröd jag ätit under sommaren :/ får nästan skämmas.Det har ju också visats sig på vågen hade tydligen gått upp 3 kg under semestern, så därför har tagit tag i det nu på engång innan det bär iväg för mycket, nu menar inte jag att jag är tjock eller så utan att jag är medveten om att jag är på väg åt fel håll bara om jag fortsätter på samma sätt.

Av alltmojligt - 29 augusti 2012 08:01

Igår som  jag skrev så blev det ett pass på gymmet då jag körde ben och mage. Snacka om att det är panik för vissa nu när semestern är över ang. träning. Nu är det mycket folk på gymmet igen. Det måste väl vara bättre att man hittar en livsstil som man även kan träna året runt istället för perioder.

Idag kommer det bara bli promenader för min del, så hoppas jag att jag har lite ork imorgon att gymma.


Av alltmojligt - 28 augusti 2012 09:49

Igår när jag kom hem från jobbet hade det blivit några promenader ca 1.5 mil sammanlagt, så kände mig nöjd över dagen och lata mig i soffan. efter ett tag kände jag för att hitta på något och då blev det 25 minuter på crosstrainern.

Idag hade jag tänkt mig att gymma och då blir det ben + mage.

Många som åker utomlands nu och jag vill så gärna åka, men jag har massa annat jag måste lägga pengarna på just nu.

Nu blir det mellis en celsius och en mjukmacka med smör, skinka och gurka.


Av alltmojligt - 27 augusti 2012 08:16

Fredags blev det att fixa min nya säng som jag väntat på i över 2 månader, men sov inte i den förrän då jag åkte till T.  men innan jag åkte så tog jag mig upp till gymmet och körde ett pass för bröst, triceps och mage.

LÖrdagen blev att gå på insjödagen, men hann med en timmes promenad innan och på kvällen tog jag och T en promenad också på ca 1 timme. Jag hade bestämt mig innan helgen att jag skulle ta en joggingtur på lördagen eller söndagen så när jag väl kom hem på söndagen var jag trött som F*n men eftersom jag hade bestämt mig så va det bara att palla mig ut och jogga, när jag väl kom ut hade jag välrdens energi i kroppen så jogga/sprang 7 km på ca 35 minuter och shit va nöjd och glad jag var efter den rundan - rundan hade inte några backar, så det vara bara att springa som bara den, men idag känns det i benen att jag sprang/jogga snabbare än jag brukar då jag har träningsvärk i låren!

Av alltmojligt - 21 augusti 2012 09:25

Nu är semestern över och det är skärpning för min del av alla goda såser och dricka som blivit utöver det vanliga under semestern, ni vet man grillar och har trevligt. Bea sås är en riktig kaloribomb! Har även blivit en hel del fika då några har fyllt år mm. Men man ska ju unna sig också, men jag har unnat mig lite för mycket så har nu gått upp några kg. dags att ta tag dem innan det går för långt.

Idag började jag med en morgonpromenad på 7 km tog ca 1 timme. i kväll blir det ett pass på gymmet, få se om jag kör rygg, biceps och axlar idag eller om det blir bröst, triceps och mage?! igår blev det i alla fall ben och mage.


Helgen som var, var jag och några till på rockstad falun och det vart en lyckad helg med mycket bra band :) kommer bilder sen!


tips iställt för beasås - blanda turkiskyoghurt (3,5%) och sweetchilisås!

passar till det mesta!



Av alltmojligt - 14 augusti 2012 22:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 8 augusti 2012 21:23

Japp det är orsaken till jag inte skrivit så mycket, men jag har tränat och hållt igång ändå, försökt jogga varanan dag och gått lite promenader de andra dagarna, men inte blivit så mycket gym, då jag vart hos T.

Igår va vi till Ikea och handla lite i västerås, va mys att komma iväg en dag, men ack så trött vi va när vi kom hem.

Ovido - Quiz & Flashcards