Alla inlägg under januari 2013

Av alltmojligt - 29 januari 2013 21:51

Denna vecka är tuff men inte av träning utan med jobb!
Mån 7-22
Tisdag 7-16
Ons 7-22
Tors 7-21
Sön 9-15 + boxpasset kl 17-18.15
Igår hann jag med en promenad på rasten och idag efter jobbet åkte jag till djurås för att träna med M det var ett litet gym men hade det mesta ändå. Känner mig inte helt hundra och rädd det är en förkylning på g /: men skönt att testat på ett nytt träningsställe :) lite väl dyrt för att träna en gång bara 100 kr men, men :p

Bruna bananer hemma och tänkt kasta? Tänk om! Ta av skalet och lägg bananen i en fryspåse sen in i frysen för nästa gång du gör en proteinshake bryt ner bananen i och mixa med resten! :) gottigott!

Av alltmojligt - 26 januari 2013 13:39

Hittat massa ny musik till boxpasset så hoppas nu på att det blir bra tillsammans med mina övningar :p

Av alltmojligt - 26 januari 2013 08:38

Av alltmojligt - 25 januari 2013 16:14

Skorpor med göttgött :)

Av alltmojligt - 24 januari 2013 11:09

Önskar bristningar kunde försvinna /: men jag borde va nöjd ändå ;) eller? /:

Av alltmojligt - 21 januari 2013 21:41

Idag blev en toppen dag! Humöret på topp och hoppas på en lika bra dag imorgon! :) blev en massa promenader idag sammanlagt 12 km så idag har jag verkligen rört på mig :)

Av alltmojligt - 21 januari 2013 09:09

Efter mitt boxpass igår körde jag lite styrka då jag inte var med och körde själv på mitt pass. Det fick bli Rygg, axlar och biceps. Blir lite irriterad över att jag får sån dålig kontakt när kör biceps men, jag är envis och det ska gå någon gång :P Idag tog jag mig upp och körde ett pass för bröst, triceps och mage. Triceps är skoj då jag alltid får bra kontakt och det svarar varje gång :D

jaha och resten av veckan då? Den hade jag nog tänkt såhär:

tisdag: promenad + 100 situp/fällkniv

onsdag: Boxpass

torsdag: promenad + 100 situp/fällkniv

fredag: Ben och mage

lördag: promenad

söndag: mitt boxpass om det är jämt antal kör jag något inne på gymmet efter passet! (hela kroppen)




Av alltmojligt - 20 januari 2013 00:10

Japp idag blev det 8 km på skidor och tack vare att T puscha på mig :) har varit lite skraj för att ut å åka själv men idag tog jag tjuren vid hornen å åkte! Nöjd å glad utan några vurpor! På kvällen åkte jag å T till några vänner för att käka mat och sen gå på bio. Blev en riktigt bra dag det här! Imorgon kanske det blir en sväng på skotern efter jag åkt lite skidor, men det visar sig!

Ovido - Quiz & Flashcards