Alla inlägg under april 2012

gym

Av alltmojligt - 29 april 2012 20:31

Idag blev det massa promenader, simmat 1 km och sen gym på kvällen körde inte så mycket ben, men benböj och utfall blev det i alla fall för att träna rumpan lite... :P sen blev det mycket armar idag, va nästa helt tomt på gymmet idag, så jag kände jag tog i mer då än va jag brukar :P jätte skön känsla! shit imorgon är det redan sista april, går ju hur fort som helst :/



Av alltmojligt - 29 april 2012 08:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 28 april 2012 10:18

 

Igår kväll va ja till Borlänge med några vänner för att se och lyssna på Raubtier, kul att vara iväg på såna saker med underbara vänner :)



PW

Av alltmojligt - 27 april 2012 08:43

idag blev det en morgon PW på 1 timme, känns så skönt att ta en PW när man har träningsvärk, va ju och gymma igår och testa lite nya maskiner ialla fall och idag känns det i kroppen ska ja säga :P härligt med träningsvärk :)


Nu blir det frukost: Fil med müsli, hallon, blåbär och banan sen två äggmackor :D

Av alltmojligt - 26 april 2012 21:02

Jag hade dragit ihop ett gäng från jobbet så vi var ut och bowla sen käka vi lite mat. Jag kände mig nöjd att jag vann på bowlingen :P få känna mig lite duktig ibland också ;) Sen käka vi mat på Kings arms och jag tog toast med oxfilé, var jätte gott och till efterrätt blev det kaffe och chokladmousse med vispgrädde MUMS! Drack lite öl till maten också ;) Värsta torsdagslyxen, tur lönen kom idag   


nöjd är jag i alla fall med kvällen :) Härliga kollegor!

Av alltmojligt - 26 april 2012 15:24

Blev så glad idag när jag var och gymma, en av instruktörerna kom fram sa att hon var imponerad över mig :) Det värmde i hjärtat, för jag har ju ändå lagt ner många timmar på träningen och resultat vet jag jag fått men alltid värmade att få höra det från andra också.


Här kommer lite egobilder jag tog på mig själv idag innan träningen idag:

     


Efter träningen blev det en gainomax eller va de nu heter och när jag kom hem åt jag kvarg 250 g, 1 banan och massa blåbär i och toppa med lite chokladsås :P

Av alltmojligt - 25 april 2012 10:21

Igår blev det lite promenader ca 2 timmar sammanlagt och jag hann även med en joggingrunda på 6-7 km tog ca 35 minuter går bättre och bättre med joggningen :)


Många är förkylda nu så skulle inte bli förvånad om jag åkte på någon förkylning nu, men hellre nu innan resan än när vi ska åka :P


Idag hoppas jag på att jag få komma ut och gå lite i det fina vädret ;) Men träningen (gym) får vänta tills imorgon...


skulle haft någon med och tagit kort när jag träna så man kunde lägga ut lite bilder från det :/ typiskt att jag och M jobbar omvarandra. Någon annan som vill hänga på imorgon kanske på dagen?

Av alltmojligt - 23 april 2012 18:35

 


boxningshumör, tog lite bilder på mig själv men gick inte så bra :P

Ovido - Quiz & Flashcards