Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Helgen

Av alltmojligt - 27 augusti 2012 08:16

Fredags blev det att fixa min nya säng som jag väntat på i över 2 månader, men sov inte i den förrän då jag åkte till T.  men innan jag åkte så tog jag mig upp till gymmet och körde ett pass för bröst, triceps och mage.

LÖrdagen blev att gå på insjödagen, men hann med en timmes promenad innan och på kvällen tog jag och T en promenad också på ca 1 timme. Jag hade bestämt mig innan helgen att jag skulle ta en joggingtur på lördagen eller söndagen så när jag väl kom hem på söndagen var jag trött som F*n men eftersom jag hade bestämt mig så va det bara att palla mig ut och jogga, när jag väl kom ut hade jag välrdens energi i kroppen så jogga/sprang 7 km på ca 35 minuter och shit va nöjd och glad jag var efter den rundan - rundan hade inte några backar, så det vara bara att springa som bara den, men idag känns det i benen att jag sprang/jogga snabbare än jag brukar då jag har träningsvärk i låren!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards