Alla inlägg den 17 juli 2012

Av alltmojligt - 17 juli 2012 22:44

 

så här brukar jag gö min gröt till frullen:

fiberhavregryn ca 1 dl som jag kokar med vatten och salt

har blåbär, banan och kanel på iställt för sylt och sen mjölk..



Av alltmojligt - 17 juli 2012 22:35

Hemma å sjuk, det måste ju va det tråkigaste som finns! Idag fick jag lov att ta mig ner på stan för att handla lite saker på apoteket och den lilla biten blev jag helt slut av att gå :/ Jag passa även på att handla kromtabletter på hälso butiken då jag ska testa om det funkar att inte ha samma sötsug mer, får ju så mycket finnar av socker har jag märkt :( Vill ha fin hy och inte en massa finner överallt :/ (obs! har man diabetes ska man rådgöra med läkare innan man äter kromtabletter!)


Men nu på kvällen har det nog blivit lite bättre, känner mig inte lika febrig som tidigare :D så jag hoppas jag kan jobba sista passet, så jag verkligen kan känna att jag få gå på semester sen :P men få se hur jag mår och känner i kroppen :)


längtar till att få komma igång och springa/jogga igen och gymma lite!


Imorgon kanske jag kan fixa lite bilder, jag har inte lagt in dem så få se hur det blir med den saken :P



Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards