Alla inlägg den 18 september 2012

Av alltmojligt - 18 september 2012 21:52

japp idag har jag vart på utbildning sen jobbat så när jag väl hade rast passa jag på att ta en joggingtur för att få lite energi till de sista timmarna, för mig rensar jag huve mkt när jag tränar så perfekt att kunna ta ut rasten och ut för att jogga en sväng :D


Annars har det gått i ett dag, men ändå vart en lärorik dag :)

Nu i veckan ska jag få ihop ett boxpass och kunna göra ett test sen få vi se om det blir bågon instruktör av mig :P kul utmaning i alla fall för min del känner jag! Har så många idéer så måste få ner allt och sen se om det måstes tas bort lite då det ska vara en timme och då ska även uppvärmning och stretch vara med....

kom gärna med idéer ni också så jag kan använda mig av!



Ovido - Quiz & Flashcards