Alla inlägg den 9 februari 2013

Av alltmojligt - 9 februari 2013 18:03

Igår skulle jag ut och åka skidor, fixa mig och iväg till spåret, börjar åka och kommer knappt till lagret då har mina fingrar frusit så jag knappt kan hålla i stavarna, bara att vända och jag var bitter som f*n då det var så fina spår och det enda det hängde på var att jag hade för tunna vantar! Så vände tillbaka för att lämna skidor och bytte om till joggingdojorna med broddar så tog jag mig en joggingrunda istället, skönt men mycket kall luft i lungorna så hostan kom senare på kvällen när jag och T skulle ta en promenad tillsammans, påvägen mötte vi på hans mamma så vi vände och gick med henne en sväng.

Imorgon tänkte jag gymma lite före eller efter boxpasset, vi får se va jag hinner med!


Ovido - Quiz & Flashcards