Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Hemma!

Av alltmojligt - 21 maj 2012 17:09

Japp nu är ja och M hemma igen från vår resa, helt underbart med sol och värme, så vi tog med solen hem ;) Jag hann med 2 joggingrundor där ena följde M med på och då blev det joggingrunda på stranden, helt underbart och skoj va det att jogga också ;)

Vi har haft det underbart i alla fall, trots 2 dagar med regn, men det gick å shoppa då istället ;) fixar lite bilder sen va ja handla..

blev tyvärr inte så mycket kort men nått enstaka i alla fall så ni få se hur bra vi hade det!


idag blev det gym för min del, skönt att vara hemma igen på nått sätt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards