Alla inlägg under maj 2012

Av alltmojligt - 11 maj 2012 12:27

Idag fick jag lite ny energi på gymmet då jag fick testa på några nya övningar med fria vikter, jädrans vilken skillnad, men skoj va det jag avsluta med att köra intervaller på crosstrainer 20 minuter och sen 20 minuter på löpbandet. Jag vill ju kunna springa milen på under 60 minuter när ja ska va med och springa i blodomloppet! jag vet jag fixar att ta mig runt joggandes men som sagt nu har jag mål på under 60 minuter.

När passet var klart idag såg det ut som jag var nyduschad med kläder på :P

   


håret kunde jag typ vrida ur :P men shit va härligt att svetten bara rinner när man har tränat :)


Jag var och shoppa lite nytt förut på bubbel room (199,-), denna tröja bland annat:

 


linnen till resan fast det var på andra affärer på stan:

   


Av alltmojligt - 9 maj 2012 21:48

Skulle va kul å vet hur folk uppfattar mig, jag få höra ibland saker som jag själv inte uppfattar mig så, snälla skriv en kommentar om hur just DU uppfattar mig!

  

Av alltmojligt - 9 maj 2012 21:31

Idag va en ledig dag och jag behövde den verkligen! Men nu har jag samlat på mig massa energi och jag tar nya tag redan nu för att det ska hända lite. Stolt över mig själv att jag fick ur mig vissa saker som behövts sagts till en person och det känns för jävligt bra, ursäkta språket ;)

Jag började med att sova ut idag då jag jobbat 6 dagar i rad och mycket långpass, så var rätt mör i bolla och humöret va inte på topp! så sömnen va välbehövlig, men jag började med att ta en kort morgon promenad på ca 20 minuter, sen hem och äta frulle: gottigott. Hade lite saker jag behövde fixa inför resan så va ner på stan och greja lite sen hem och åt lunch innan jag åkte iväg till E. Fick go fika och det blev massa prat :) Sen hade jag bokat in mig på boxen idag så jag åkte hem för att fixa lite middag annars skulle middagen bli så sen idag. Men jag gjorde kycklingbitar och hade i pitabröd, blev blandning av keso, kyckling och sallad samt sweetchillisås ;)


När jag väl tränat klart boxpasset kom E (oj va E det blev men det är två olika personer) och vi snacka massa om allt möjligt! vilken toppen brud hon är må ja säga, är då verkligen jädraanamma i den bruden.


Hunnit med en hel del idag ialla fall och det känns toppen!

På fredag har jag bokat in tid med personligtränare :) nu ni, kanske det blir ännu mer resultat :P


Måste packa snart å :P oj oj räcker väl med en bikini? hahaha

Av alltmojligt - 7 maj 2012 09:19

1) Säg till dig själv i ditt inre: jag är mer än helt okey för den jag, är oavsett vad jag gör!
2) Fokusera på allt som du är tacksam för i ditt liv just nu!
3) Ingen är perfekt och jag behöver inte heller vara det för att livet ska kännas underbart att leva!
4) Jag duger och älskar mig själv för den jag är!
5) Att känna daglig lycka är inte en tillfällighet, det är ett val och en färdighet!
6) Jag tror på mig själv och min förmåga!
7) Jag är frisk, jag är fri, jag är full av energi!


http://www.starkare.nu/PersonligUtveckling/Mental-Traning/articles/673


Får ni chansen att gå på en föreläsning av Michael Södermalm så tacka inte nej! Han är helt fantastisk, jag var på en av hans föreläsningar i höstas 2011!

Bio

Av alltmojligt - 7 maj 2012 07:26


I helgen var jag och T på bio och vi tittade på Battleship, helt okej men lite väl långdragen den var över 2 timmar. Tror ju inte den hade vart så imponernade om man tittat hemma på dvd, nog en film man ska se på bio ändå om man väl ska se den.


 

Av alltmojligt - 6 maj 2012 15:43

ja ni har jag inte tränat sen i onsdags men jag har jobbat som en tok och igår kväll va jag på bio med T, så jag va helt slut efter jobbet igår, men idag ska jag äntligen få träna lite och såklart är det BOX :P sån härlig känsla att ta ut sig! Sen börjar jag få lite resfeber för snart är det ju dags för resan som jag har längtat efter så länge! :)


Just ja, jag har ju gått rätt mycket ändå när jag väl jobbat så inte varit helt lat i alla fall ;) blivit över 12000 steg varje dag ändå :P

Av alltmojligt - 2 maj 2012 15:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 2 maj 2012 15:19

Jag tog med mig E till sågmyra och kika runt lite och vi hitta lite i alla fall :)


Så här såg jag ut idag:

   

Ovido - Quiz & Flashcards