Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

:D

Av alltmojligt - 12 juli 2012 08:47

Jaha då har jag glömt skriva igen då ;P

Men måndags blev det Gym: Ben och mage

Tisdags: Gym: bröst, triceps och mage

Onsdag: Box

Torsdag (idag): vila

Fredag: Gym: rygg, biceps, axlar

Lördag: ?

Söndag: ?


Om ni läst tidigare inlägg har jag inte kört exakt de övningar som står i länken men jag kör efter den uppdelningen och av de övningar jag känner för :P


Igår fick jag samtal av en fd kollega och hade en fundering på hur man ska gå ner i vikt, jag frågade hur hon hade tänkt sig att kunna gå ner? Fick det väldigt vanliga svaret, dricka måltidsersättning.

Som sagt visst  kan det funka, men det är ju bara en "kvickfix". När man slutar sen MÅSTE man veta hur man ska äta annars går man upp allt om inte mer därtill!


Kosten är nästan viktigare för att kunna gå ner än att röra på sig, men visst hjälper det till med träning och vid träning får man så mycket mer på köpet, mera ork, starkare hjärta, endorfiner frigörs och gör att man bli gladare m.m


Finns inga genvägar för att gå ner i vikt och det sker inte på en dag allt! Som jag jag har gått ner från 2008 till i år alltså 4 år, men jag kommer nog kunna ha lättare att hålla min vikt då jag har lärt mig äta på ett sunt sätt!

(- 40 kg) snitt 10 kg per år!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards