Alla inlägg under september 2012

Av alltmojligt - 7 september 2012 20:56

usch, åt ett äpple nyss och känner att jag inte riktigt tålde det. kliar och lite sväld i halsen än men har tagit allergi medicin, nu blir det inga äpplen på ett tag! Jag får ju luft så ingen fara, men jag känner att jag reagerar på det och blev lite snorig på köpet också.


varför reagerar jag på äpplen bara ibland?   

Av alltmojligt - 7 september 2012 12:09

"The only person you should try to be better than,

is the person you were yesterday"


 

Av alltmojligt - 6 september 2012 22:35

jaha, borde sova men gick inte att somna :P idag har det blivit jobb och möte sen va jag hem och gjorde lunch innan jag och P skulle iväg för att titta på lite bilar. Någon träning har det inte blivit sen i måndags eftersom jag vart förkyld men nu mår jag nästan helt bra igen så kanske blir en joggingtur i helgen?! det har i alla fall blivit promenad till och från jobbet varje dag så kan ju inte riktigt påstå att jag vilat heller :P Men det har varit lugna promenader fram och tillbaka :)


Just ja här om dan gjorde jag en specialare av pannkaka:

3 ägg

1 dl lättmjölk

0.5 dl vetemjöl

en nypa salt

ett paket bacon

en boll av mozzarella


vispade ihop ägg, mjölk och vetemjöl

stekte på bacon i en liten stekpanna

hällde på smeten och la på mozzarellan

sen steka som en vanlig pannkaka som blev lite tjockare ;)


och en klick lingonsylt till

mums!!!  

Av alltmojligt - 4 september 2012 20:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 4 september 2012 19:39

jaha då va det dags igen för en förkylning, kroppen känns som om jag har växtvärk och huvudvärk. Varit och jobbat idag och närjag kom hem blev det att bädda ner mig i soffan för att jag ska bli bra så fort som möjligt. avskyr att vara hemma så jobbet blir det så länge jag inte har feber!


just ja har sålt bilen så nu känns det som om någon tagit en del av mig :/ de bilar jag vill ha är så dyra och har inte råd med, suck att man ska ha såna krav på en bil :P


T har börjat med att jogga nu och jag blir så avvis när jag hör att han vart ut och joggat, då jag också vill vara med och träna, men hoppas ja är bra till helgen då kanske det blir en joggingrunda tillsammans :D

Ovido - Quiz & Flashcards