Alla inlägg den 4 oktober 2012

:D

Av alltmojligt - 4 oktober 2012 19:13

Är så glad att jag hittat träningen igen, det gör mig verkligen glad och jag har fått ett bättre självförtroende, detta har gjort att jag vågat ta för mig mera, och det känns sjukt bra, jag har kommit långt enligt mig själv om hur jag ser på saker och ting. Vet att det sticker i ögonen på en del att man vågar tro på sig själv, men jag är stolt över vad jag har klarat av.


Bara att jag ska bli instruktör i box är ett STORT steg för mig, att stå där inför okända personer och instruera. Nog för att jag har hållit i fotbollsträningar och simträningar för andra men det har känt annorlunda, nu efter vad jag gått igenom så är jag jätte nöjd över detta att ska få instruera i box!


Åh tack vare att jag gick på ett boxpass med E för ett år sedan och var så himla nervös, nu ska jag vara den som gör att andra tycker box är en rolig träningsform! shit va peppad jag är, detta ska bli så himla skoj och bra!


Boxpass va ja på igår och idag har jag grymt ont i armarna :P (sadist?)

Ovido - Quiz & Flashcards