Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av alltmojligt - 18 oktober 2012 20:31

   

Bilder från Rottneby 2012-10-11

Av alltmojligt - 18 oktober 2012 20:12

Min dag idag:

rask promenad till jobbet för att jobba 2 timmar + 2 timmars möte sen en promenad till stan för att möta upp M som bjöd mig på lunch :) Prata massa då vi inte setts på länge vi jobbar ofta omvarandra tyvärr så tur man hinner ses ibland i alla fall :) Vi gick även och titta lite på stan, jag hitta fingervantar (barnstorlek) och en tröja :) M hitta och lite kläder och honhar sån tur att hon hitta jeans på JC för halva reapriset blev stax över 200 kr, ibland känns det orättvist med att man inte hittar själv kläder på rean :P


Jag skulle städa idag när jag kom hem men kom på den brilljanta idén att gå och träna istället :P Men tog tag i städningen när jag kom hem istället :) så fick ju två saker gjorda :) Nu ligger mina pass ute på ACTIC, De kommer vara 75 minuter och man kan vara med som nybörjare då man kan göra vissa övningar lättare och man gör det man klarar av :) Man måste ju börja någonstans, så varför inte komma på mitt pass nästa söndag?!


Jag själv ska utmana mig imorgon med ett ATC pass och hoppas jag överlever :P. Lör Blir i väntan på att T ska komma till mig.


lördag och söndag blir det vila för mig ifrån träningen ;)


Denna gröt gjorde jag här om dan och den blev riktigt god tycker jag!

Frukostgröten:
1 dl fiberhavregryn
2 dl vatten
en nypa salt
1 msk kokosflingor
1 msk linfrön
kanel
1 port. proteinpulver med smak av banan
rör ihop detta i kastrullen medans det kokar ihop

servera med mjölk och en klick sylt om du känner för det :D

Ovido - Quiz & Flashcards