Alla inlägg den 10 oktober 2012

BOX

Av alltmojligt - 10 oktober 2012 21:39

ojoj va peppad för att träna jag är när det står box på schemat ;P På söndag är det min tur att få lära andra att boxas :D

fick genomgång av hur micken mm funkar och jag kommer väl va så nervös på söndag att jag redan glömt, tihi..men peppad till tusen för att det ska bli ett bra pass! Helt sjukt vad tid jag lagt ner för att det ska bli så bra som möjligt!


Fredag blir det att träffa E och fixa det sista av sakerna som ska va klara, och sen när vi är klara ska jag bjuda henne på lunch som tack för hjälpen :D


ska försöka hinna med ett gympass också på fredag, men får se hur det blir innan jag tar mig iväg till T.      <---denna är från september

har nog lagt upp denna tidigare, men jag måste intala mig själv lite vilket j*vla jobb jag gjort! bilden till vänster är från juni 2009 och vägde ca: 88 kg Men min högsta vikt har varit 105 kg :/ Nu pendlar jag mellan 65 - 67 så får man inte bli helt blind på siffrorna eftersom jag fått mycket muskler också har lite mer än 50 % av min vikt i muskler :D

Av alltmojligt - 10 oktober 2012 09:26

alla måste ha inspirration och här hittar jag mycket inspiration för att träna och äta bra:


http://myshowroom.se/ (fitnessbloggarna)




Ovido - Quiz & Flashcards