Alla inlägg den 18 november 2012

Av alltmojligt - 18 november 2012 21:31

Japp då har helgen gått igen och jag har inte tränat något sen i onsdags förutom promenader med T. Eftersom T kom till mig i torsdags så blev det promenader istället för gym då det är så mysigt att va ute och gå samt småprata lite :) fredagen var vi till Borlänge bland annat och på kvällen hos mina föräldrar för att äta massa god mat, kyckling, kött och potatisgratäng :) lördags var vi till Borlänge igen och hade lite ärenden. Kvällen bjöd på härligt sällskap men planerna blev en stor miss, hade bokat bord med 5 st till i Rättvik men kom dit och de hade missat att skriva upp oss så vi Åkte vidare till en pizzeria istället, alla var trötta o hungriga så stämningen innan vi fick i oss mat va lite dryg :p

Idag hann jag med ett träningspass efter boxpasset jag höll i så nu känns det bra i kroppen :)

Hoppas ni haft en bra helg?!
Försöker skicka med en formbild från idag...
Tack å godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards