Alla inlägg den 13 januari 2013

Av alltmojligt - 13 januari 2013 10:43

Japp nu är det nya tag som gäller, jag har tränat på som vanligt och vet ni va, jag är glad jag har träningen som min livsstil. Jag mår väldigt bra och tänker fortsätta, för ca 1 månad sen testa jag på om jag kunde jogga/springa 2 km på under 10 minuter och jag fixa det, nöjd är jag, för det har jag haft som mål länge blev 9 minuter så bättre än förväntat :D

har tagit mer kort men de kommer upp om någon dag så ni vet ;) Helt sjukt va man kan utvecklas på ett halvår! Idag startar nya terminen för mina boxpass och jag hoppas det blir ett bra pass, känns som det just nu, men får se efter kvällen vad deltagarna tycker och känner av i kroppen :P

Kom ihåg motivationen går upp och ner med allt så ta en dag i taget men tänk alltid på varför man gör det man gör och vilka mål man har! jämför dig inte med andra utan bara dig själv som tex 1 månaden kanske man bara klarar av att gå och nästa månad kanske man kan jogga 1 minut osv! Alla är nybörjare någon gång, och du kan aldrig bli bättre om du inte tar första steget ;)

Ovido - Quiz & Flashcards