Alla inlägg den 31 maj 2013

Av alltmojligt - 31 maj 2013 13:41

Nytt försök ;)

Av alltmojligt - 31 maj 2013 13:38

Kunnat tränat två dar nu efter att jag hade problem med ljumsken! När jag kom till gymmet igår va jag som ett barn som inte kunde välja vilken "leksak" (övning) som jag skulle börja med eller hur många övningar som jag skulle köra. Blev mkt rygg och axlar även några övningar för triceps, biceps och mage men fokus låg på rygg o axlar!
Idag fick jag sällskap av E så vi körde ett benpass cirkel med marklyft, enbensböj, benböj i maskin körde 6 rep o 4 set. Avslutade med finnen. Just ja uppvärmningen blev 10 min på crosstrainer och benpressen (218 kg) 8*2. Samt 10 min på gåbandet. ?

I helgen väntas jobb för ACTIC då vi är aktivitetspartners på outdoor gams som börjar idag! Ska bli riktigt skoj, jag kommer hålla till vid ATC ytan vi har ute och hålla något/några pass. ?

Mycket på gång i livet just nu känns det som men mår bra och passar på att njuta ?

Bild sen veckan när jag sola lite:

Ovido - Quiz & Flashcards