Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av alltmojligt - 10 augusti 2013 20:17

Blev ett pass nu på kvällen och fick ha gymmet för mig själv :p imorgon är sista dagen på semestern så har lite jobb ångest fast vet ej varför då jag har ett bra jobb!? Jag ska även hinna med bröst, triceps och mage imorgon även en cardiovända på morgonen! Tur vilodagen fall in på mitt lång pass på måndag annars hade jag fått gå upp kl 4 för att hinna ta mig o gymma innan jobbet!

Av alltmojligt - 10 augusti 2013 13:48

Jobbig natt då katta lekte terrorist! Men somna om till slut och klockan ringde kl 8. Jag va halvt död kändes det som men tog en kopp kaffe och vatten så kastade ja på mig joggingkläderna och tog mig ut på en kort joggingtur innan frukosten. Blev 4 km idag. Igår körde jag ben å mage på gymmet, typiskt att jag körde 60 kgknäböj då axaxlarna mina är stela och blev en del påfrestande på dem så har ont i ena axeln idag :( benen orkar mer men inte axlarna! Idag på gymmet väntas det rygg, axlar o biceps. Tänkte försöka mig på detta upplägg i 6 veckor få se om det ger resultat! Har tagit en före bild och ni får se dessa sen efter 6 veckor!

Ovido - Quiz & Flashcards