Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Vårdcentralen

Av alltmojligt - 24 oktober 2012 20:34

Avskyr att ringa VC då man nästan alltid blir bemött som om man vore helt dum i huve. Haft ont i huve nu sen i fredags så känns inte bra, men jag skulle tydligen fortsätta me värktabletter fast jag sa det inte hjälpte /: efter ett bra tag så fråga jag igen va hon hette som jag prata med och då blev tonen helt annorlunda så fick tillslut en läkartid men hon ville helst inte ge mig någon eftersom jag "bara" hade ont i huve... Man ringer väl inte för att man tycker det är roligt?!

Blir nog att byta vårdcentral framöver om de ska vara så otrevliga!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards