Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Onsdagen

Av alltmojligt - 21 november 2012 22:49

Klockan ringde kl 6.00 tog mig upp och fixade mig inför jobbet som började kl 7. Så blev jobb mellan 7-15 efter det hem för att vila mig lite och äta innan jag skulle iväg å hålla boxpass istället för A idag! Eftersom det va ojämnt med personer så fick jag vara med och köra lite jag också! :) men var i god tid innan så körde 17 minuter på crosstrainern sen några situps o armhävningar sen 10 min på gåbandet! Efter 1 timmes box körde jag 20 minuter på löpbandet, lite intervaller. Det blev sen de övningar jag fick som tips och det tog ca 20 minuter. Korsryggen och ljumskarna fick sig en omgång! Härligt, härligt nu är jag trött å slut på ett bra sätt!

Imorgon blir det gymma med T efter jobbet! :)

Tack å godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards