Alla inlägg under november 2012

Av alltmojligt - 14 november 2012 21:12

  <---bild från "get fit or die" på facebook!

Av alltmojligt - 13 november 2012 23:13

Av alltmojligt - 13 november 2012 22:45

Idag har jag jobbat 15 timmar men började dagen med att gå till jobbet ca 3 km. När jag väl är på jobbet sitter man sällan still alltför länge då det är ärenden hit å dit. På kvällen blev det en promenad ca 1 timme lugnt tempo! Och slutligen gick jag hem ca 3 km blev 3*4 promisar idag alltså över en mil om man lägger ihop dem!
Nöjd över dagen och imorgon har jag massa att fixa och dona med men ska börja dagen med att gå en morgonpromenad innan frulle och kvällen är det såklart box som gäller ;)

Ha det bra! :D

Av alltmojligt - 12 november 2012 21:56

Japp man hinner både att jobba långpass och även ett träningspass när man kommer hem, jag har gått till och från jobbet ca 6 km hemma körde jag 1 timme på crosstrainern och jag har även tittat på tv och prata i telefon med nära å kära! Man får helt enkelt ta sig tid med vissa saker istället för att leta tiden ;) nöjd med dagen och imorgon ska det bli en ännu bättre dag eller hur ;)

Av alltmojligt - 11 november 2012 15:26

Japp idag började jag dagen med att gå en morgonpromenad ca 50 min sen hem och äta frulle innan det var dags att åka till jobbet. Sen blir det vidare till Actic för att hålla boxpass 75 min   efter det blir det att köra ett gympass för min del eftersom man tränar inte på samma sätt som att gå själv till ett boxpass, utan jag få ta i efteråt istället ;) Jag tänker ligga i med träningen nu framöver då jag gått upp 2 cm runt midjan och jag måste passa på att ta tag i det innan det rinner iväg igen ;) va ingen bra idé att äta det man ville under veckorna, så nu är jag tillbaka på att bara äta godis, kakor mm på en av dagarna och resten av dagarna är det vanlig mat som gäller frukost, mellis, lunch, mellis, middag och kvällsmellis: äter ca var 3:e timme och kaffe/te dricker jag också när jag känner mig sugen på något fast sällan man blir det när man äter var 3:e timme.



Av alltmojligt - 8 november 2012 17:31

Idag när T åkte till jobbet tog jag mig en joggingtur på ca 1 mil, fast innan hade jag legat å latat mig med att läsa en bok :p

Ett tips nu när det är mörkt så länge om dagarna, försök ta en promenad på rast eller i alla fall mitt på dan så man får lite ljus och även frisk luft :)

:D

Av alltmojligt - 4 november 2012 12:55

Igår kom E och E hit och vi gick för att käka på tzatziki i falun, snacka om otrevliga, de nästa kasta ut oss, stod att de stängde 23 och vi va där ca 20.30 de ville få undan allt så kom och tog undan allt fast vi inte var klara. Ska det va på det viset så kan de ha sin mat i fre.. tar till och med betalt för vanligt dricksvatten när man är dit och äter = dåligt! får man ens det?


va i alla fall kul att äntligen få träffa E & E igen, sällan vi ses vi tre längre, men alla har ju fullt upp jämt :P De sov kvar så imorse tog vi tre en morgonpromenad runt kålgårn och sen hem till mig för att äta frulle :)


Ikväll håller jag i boxpass igen och hoppas på att det kommer många! :) Skulle vilja ha ett dagsjobb så jag kunde hålla fler pass i veckan då jag blir så glad av hålla pass!

Min önskan är att utbilda mig till massageterapeut och PT och ha det som Hobby men det blir en dyr hobby :/ så får se hur det blir med dessa drömmar ;)

Av alltmojligt - 3 november 2012 18:10

Jag är verkligen lyckligt lottad, träffat T som gör mig hel och har underbara vänner accepterar mig för den jag är!

fick en blomma av T här om dan:

 



Förra lördagen gifte sig M & M och de var hur fina som helst!

 


Idag när jag vakna så blev det en PW då jag kände mig bra i kroppen så nu kör jag på igen och det ska köras hårt fram till jul !

 <---bilden är från facebook "get fit or die" 


Ovido - Quiz & Flashcards