Alla inlägg den 9 december 2012

Av alltmojligt - 9 december 2012 20:23

T och jag åkte till stockholm för att träffa min syster m familj :D fredagen blev mest att slappa och bara mysa runt, lördagen blev det en sväng till pulkabacken för att åka lite pulka och snowracer! Man blir som barn på nytt haha ;) in i värmen sen igen för att äta lite lunch innan jag och T skulle hem igen. Vi skulle titta på film och efter 5 minuter hade jag slocknat :P Just ja, vi råka missa skylten för att åka av vid gävle mot falun, då det tidigare har stått falun på den skylten var jag helt inne på att det skulle stå falun där vi skulle åka av men de hade visst gjort om skyltarna så vi åkte en J*vla bit innan vi kunde vända på väg mot sundsvall blev det istället haha, men vi tog oss hem tillslut :P Usch och fy va dåligt lokalsinne man kan ha hahahahahhahah!!!

Idag blev det att fika hos min andra syrra, då hennes T fyllt år, så jag och T åkte dit och det blev bullar o tårta, kunde ju lika gärna fortsätta PROPPA i mig massa onyttigt eftersom jag gjort det sen i torsdags, men som sagt jag är också bara människa och jag unnar mig också!

Avsluta dagen med att hålla boxpass och sen körde jag 30 minuter på crosstrainern och 10 minuter på cykeln innan jag stretcha och tog mig hem för ett härligt bad :)  

Ovido - Quiz & Flashcards