Alla inlägg den 14 december 2012

Av alltmojligt - 14 december 2012 22:14

Shit vilken dag, blev att palla sig upp för att träna, körde bröst, triceps och mage idag sen avsluta jag med 40 min på crosstrainern då det är den som funkar bäst med mitt knä som krånglar och vill köra någon slags förbränning efter styrkan. Bästa är att dela upp att man typ kör Cardio på morgonen och styrka på em men jag hade jobb inplanerat på kvällen så körde ihop passet idag för att hinna!

Imorgon få det bli ett pass på crosstrainern innan jag åker till T :) längtar efter han som bara den :p söndag är det näst sista boxpasset. Har verkligen gått bra att jobba som instruktör och jag är stolt över mig som fixat det :) ännu ett mål fixat :p

Dags att sova lite och ladda inför ett träningspass imorgon igen, men styrka få det bli på söndag!

Nattinatt

Ovido - Quiz & Flashcards