Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Berg å dalbana!

Av alltmojligt - 17 december 2012 12:17

Upp å ner är precis hur mitt humör å ork just nu. Väldigt duktig på att trycka ner mig själv när jag blir såhär, tur jag ändå vet om det och försöker göra nått å saken. Tänker bara lägga energi på det som ger mig energi nu! Blir nog inte så mycket träning nu när mitt knä är som det är, blir bara ledsen och besviken på mig när jag skadat mig och inte kan träna som jag vill! Idag känns min kropp som bly och orken är borta! :(
Hoppas ni som läser har lite mer ork ;)
Nästa måndag är det julafton, få umgås med nära å kära! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards