Alla inlägg under december 2012

Av alltmojligt - 5 december 2012 07:55

Tur jag har T som såg till jag fick en varm bil när jag skulle åka imorse :) skulle släppa ut B men han va för feg och gjorde en usväng när jag öppna altandörren :p han gick å la sig på stolen istället, den rackarn :p
Idag när det gäller träning blir det boxpass! :)

Av alltmojligt - 4 december 2012 11:52

Tog mig upp idag runt 8.30 för att gå till gymmet men först käka jag frukost innan jag gick! Kallt ute men tur man kan klä på sig varmt :) va själv inne på gymmet idag, så passa på att ta lite bilder :p ser lite konstiga ut men det får bli bättre bilder en annan gång och de är lite missvisande tycker jag. Körde mest rygg och triceps idag och någon övning för axlarna! Avsluta med 10 min rodd och 10 min jogg (hastighet 10.00)

Av alltmojligt - 3 december 2012 11:07

Av alltmojligt - 3 december 2012 09:17

1 äpple, några matskedar keso, 1 knäckebröd med jornötssmör och kaffe!

-19

Av alltmojligt - 3 december 2012 08:01

Oj idag var det kallt ute men tur man har varma kläder att ha på sig när man ska ut och gå i kylan. Nu är det ny vecka och jag hade tänkt mig den såhär:

Måndag: Promenader till och från jobbet

Tisdag: Ledig och Gym

Onsdag: Jobba och Box

Torsdag: Jobba!

Fredag: Ledig och Gym.

Lördag: ?

Söndag: Gym och även hålla boxpass


Till helgen ska jag och T åka till min syster m familj, ska bli mys å få träffa de små eller små och små de växer och växer så snart har de väl växtom moster :P


Ha en bra dag!



Ovido - Quiz & Flashcards