Alla inlägg den 10 juni 2012

Av alltmojligt - 10 juni 2012 19:17

Idag efter jobbet blev det på med träningskläderna för jag kände för att träna :P Meningen va att åka upp och gymma men de stängde 18 idag så skulle inte hinna dit. Jag tog mig ut på en joggingrunda, jogga på lite olika vägar här och där men sluta me att jag joggat en timme i det sköna vädret :) Jag jogga mycket i backar och olika stigar, nu när jag kommit igång med joggningen så behöver jag inte jogga på ställen där det är mycket plant utan nu ska jag utmana mig lite med joggningen för det är helt underbart att bara vara ute och jogga runt och musik i öronen :P

Av alltmojligt - 10 juni 2012 11:21

Igår när jag var inne på affären fick jag syn på

 

(bild från Goteborgskex.se)


De va verkligen hur goda som helst! Mums mums


Ovido - Quiz & Flashcards