Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

onsdagen

Av alltmojligt - 28 juni 2012 15:37

Jag började med en morgonpromenad i ca 45 minuter sen hem innan jag skulle iväg och fixa lite innan jag skulle luncha med E! känns som evigheter jag träffa henne, sen strosa vi runt på stan lite innan hon skulle iväg på P&L jag gick hem och sen åkte jag ut till en E och S för att hälsa på lite E hade fullt upp med deras små G och T. Jag hade även bokat in mig på boxen på kvällen så jag åkte hem vid 17 tiden och gjorde mat så jag inte skulle få håll när jag skulle träna. Det var bara jag och en till som var med på boxen så det blev riktig hårdträning men det tycker jag är skoj! <3

Middagen igår slängde jag ihop med lite stekt kebabkött, färskachampinjoner och rödlök och när jag sekt klart det hade jag på peppar och blanda det med 1 advokado och ca 1 msk philidelphia ost och mums så gott det vart!


Idag är det vilodag för mig :P


Kom och tänka på en sak här om dan när jag pratade med en vän, som sa att hur ska man orka springa så långt? Jag fick ju själv börja med att ta kortare joggingturer och det är ett år sen jag inte ens orka jogga 1 km och dag joggar/springer jag över en mil utan problem! Man måste ju hela tiden utmana sig själv för att kunna bli bättre, alla är nybörjare någon gång!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards