Alla inlägg den 16 april 2012

Av alltmojligt - 16 april 2012 21:19

dagen började tugnt men tog mig till jobbet och gjorde min dag, sen blev det en sväng till massören så nu känns det bra i rygg och nacke :) Mor o far bjöd på middag så passa ja på att låna lite utrymme för mina hjul :P Nu inser jag att jag börjar bli pigg och det är ju nu jag borde va trött och ska sova :P


Men ska försöka ta mig i kragen och lägga mig ;)


Natti natt imorgon blir det gym för min del hade jag tänkt!



är så glad jag har mina underbara vänner och familj!!!   

Av alltmojligt - 16 april 2012 06:04

paff man kan bli när man vaknar då :/ tittar ut och det SNÖAR, skulle det inte bli vår nu??? ja, ja skitsamma jag räknar ner tills jag och M åker till lite varmare ställe istället och då ska det bara njutas! 



Idag är jag så himla seg, somna sent och upp tidigt, så tur jag har vilodag idag igen, eftersom kroppen inte fått den sömn den ska för att återhämta sig :P 

Ovido - Quiz & Flashcards