Alla inlägg den 13 april 2012

Av alltmojligt - 13 april 2012 19:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 13 april 2012 18:54

  • Byt ut fralla mot fiberrikt bröd
  • Byt ut flingor mot müsli
  • Byt ut apelsinjuice mot apelsin
  • Bättre med omättat fett än mättat fett (istället för smör använd lättmargarin, byt ost mot skinka, makrill eller keso)
  • Gör egen fruktyoghurt (eftersom 1 liter färdigköpt fruktyoghurt motsvarar ca 40 sockerbitar)

 

  • Om man dricker ett glas citronvatten innan frukost minskar sötsuget.
  • 2 dl juice = 8 sockerbitar
  • 2 dl flingor = 10 sockerbitar
  • 2 dl oboy = 15 sockerbitar
  • 1 matsked sylt = 4 sockerbitar
  • 33 cl läsk = 12 sockerbitar

gym

Av alltmojligt - 13 april 2012 13:02

Idag var jag iväg och gymma körde riktigt tungt (alltså för mig va det tungt...)så imorgon har jag nog härlig träningsvärk i hela kroppen :P

jag avsluta med 20 minuter på crosstrainern


Jag hade fått sms om att hämta ut ett paket så jag ville iväg så snabbt som möjligt :P Jag har nu mina älskade byxor som jag velat haft så länge :) kommer bild sen! sen har jag även köpt massa proteinbars så nu ska det byggas muskler :P (hoppas jag i alla fall :P) protein är bra då man bygger upp muskler och man håller sig även mätt längre och då blir det inte massa småätande som jag brukar va proffs på i vanliga fall...


Helt sjukt va bra service de hade som jag beställde ifrån, beställde varorna igår fm och fick dem idag!   

Ovido - Quiz & Flashcards