Alla inlägg den 17 april 2012

Av alltmojligt - 17 april 2012 21:14

japp idag blev det 200 kg i sittande benpress :) NÖJD!

som sagt gymma idag på kvällen med M och E, eller ja gymma och de körde cardioträning.

Idag till middagen gjorde jag en blandning av matvete, keso, tonfisk, tomater och avokado, jätte gott blev det :) Nej dagas att gö kväller så jag får min skönhetssömn hahaha!



Av alltmojligt - 17 april 2012 08:58

Va ha jag gett mig in på? på jobbet har vi börjat med en stegtävling och man ska gå i snitt 10 000 steg om dagen för att nå fram i tid. Det är ju tur man får räkna om gym, box alltså andra aktiviteter också till steg, annars hade jag fått gått som en tok för att fixa det :/ Men jag ska fixa det, så är det bara!!! Så nu måste ni mina kära vänner hjälpa mig att gå lite promenader :P


Ha en Toppen dag för det ska jag försöka ha i alla fall!



Ovido - Quiz & Flashcards