Alla inlägg den 23 april 2012

Av alltmojligt - 23 april 2012 18:35

 


boxningshumör, tog lite bilder på mig själv men gick inte så bra :P

Av alltmojligt - 23 april 2012 18:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 23 april 2012 12:26

Ledig idag med :) jag känner verkligen att det var behövligt just nu, få jobba igen de timmarna någon annan gång :) Så idag tänkte jag ta dagen som den kommer och jag hoppas jag har lite ork ikväll att träna med E, så kul att träna med en som tränar mycket och vet lite vilka övningar som man kan köra och då får jag även lite mer att testa på, för nu är det dags igen att uppdatera nya övningar känner jag! Hade även tänkt höra med instruktörerna om de kan visa lite mer övningar med fria vikter, för det ser så kul ut, men jag är rädd jag gör fel och därmed får ont mm. Jag har ju tränat ett tag nu så jag känner mig redo för lite nytt nu :)


kanske ska fråga om de behöver nå fler boxinstruktörer och vad som krävs för det? denna vecka finns det ju inget pass med box så det är lite trist :(

Ovido - Quiz & Flashcards