Direktlänk till inlägg 13 april 2012

tips..

Av alltmojligt - 13 april 2012 18:54

  • Byt ut fralla mot fiberrikt bröd
  • Byt ut flingor mot müsli
  • Byt ut apelsinjuice mot apelsin
  • Bättre med omättat fett än mättat fett (istället för smör använd lättmargarin, byt ost mot skinka, makrill eller keso)
  • Gör egen fruktyoghurt (eftersom 1 liter färdigköpt fruktyoghurt motsvarar ca 40 sockerbitar)

 

  • Om man dricker ett glas citronvatten innan frukost minskar sötsuget.
  • 2 dl juice = 8 sockerbitar
  • 2 dl flingor = 10 sockerbitar
  • 2 dl oboy = 15 sockerbitar
  • 1 matsked sylt = 4 sockerbitar
  • 33 cl läsk = 12 sockerbitar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards