Alla inlägg den 3 mars 2012

Av alltmojligt - 3 mars 2012 18:59

ska jag klippa eller inte, jag måste i alla fall toppa hur som helst!

 
Av alltmojligt - 3 mars 2012 18:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 3 mars 2012 18:27

idag har det vart min andra vilodag denna vecka :)

Igår blev det årets första grillning, så grymt gott med fläskfilé, klyftpotatis och beasås och så grilla vi på majskrovar också...mums...

Idag blev det årets första glass och jag hitta på en magnum dubbel!!!

Snacka om att jag har skämt ut mig idag när jag åkte hem, jag fick inte i 3ans växel så jag blev stående 2 gånger, men så är det väl när man inte är van med vissa bilar...oj oj va jag skratta åt mig själv efterår men just i själva ögonblicket va jag bara förbannad haha...

Jag och E var ut och gick runt gruvan idag och shit va halt det var runt om, vi gick ju som gammla tanter där och höll på att vurpa...  


Just ja jag kommer att ha vissa inlägg med att man skriver in ett lösenord och vill ni kunna läsa dem kontakta mig så kanske det går att fixa så ni kan läsa dem också ;)



Ovido - Quiz & Flashcards