Alla inlägg den 13 mars 2012

Av alltmojligt - 13 mars 2012 21:14

Nu har jag även fixat så det finns en gästbok på bloggen, så klicka på den och lämna gärna någon kommentar eller nått annat skoj/tips!

Av alltmojligt - 13 mars 2012 20:05

Idag började jag med att gå och sola   Sen blev det träning med M på actic för att köra lite styrka idag, blev inge cirkelpass idag men körde några övningar på gymmet och jag började med att värma upp 10 minuter på treadclimbern med hastighet 6.4  <---treadclimber    

Sen blev det sittande benpress 178 tror jag det va :/ vill upp till 200 :P bra träning för rumpa och lår ;)

sen fortsatte jag med några benövningar och vidare för att köra rygg och axlar och sist mage o rygg. avsluta passet med 15 minuter på Crosstrainern (level 10) ca 5 minut körde jag 1 minut snabbt för att jag skulle få upp flåset! alltså blev 3 minuter snabbt...

Efter träningen åkte jag och M för att köpa lite mat på tatziki (kycklingspett, ris och tatziki) Senare på eftermiddagen åkte vi till kupolen för att shoppa lite  

blev lite nya träningskläder bland annat, få ta kort på dem sen! 


(Bilden på treadclimbern sökte jag på "treadclimber + bilder".)


Ovido - Quiz & Flashcards