Alla inlägg den 4 mars 2012

Av alltmojligt - 4 mars 2012 19:36

Idag har det gått i ett tills nu! Men har varit en jätte bra dag! Boxen gick jätte bra idag, var många med på passet idag, så då är det extra skoj! Jag kom lite tidigt till träningen så jag körde 30 minuter på gåbandet innan boxen började alltså.. och box passet var 75 minuter och jag tog i som bara den, det är sån härlig känsla att bara slå och sparka.


jag hade tänkt göra kyckling, ris och keso men när ja kom hem va jag så hungrig så fick bli pasta, keso, tonfisk och vitkål ihop blandat som en sallad :)


till veckan som nu kommer hade jag tänkt att köra detta:

spinning - måndag

cirkelpass - tisdag

box - onsdag

spinning - fredag

box - söndag

detta gör att jag får 2 vilodagar i veckan också :D


  från promenaden runt gruvan :P  

Av alltmojligt - 4 mars 2012 09:05

veckorna vara rusar iväg, men nedräkningen kan ju börja och det känns så himla härligt! Igår kväll var jag hem till M och hennes sambo för att titta på Gladiatorerna, blev lite godis, popcorn, cola och såklart morots- och gurkstavar som vi kunde dippa. gottigott :)

kom sent i säng så är bra seg idag :/ men blir nog bra snart och ikväll väntas boxen   



Ovido - Quiz & Flashcards