Alla inlägg den 9 mars 2012

Av alltmojligt - 9 mars 2012 22:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 9 mars 2012 18:58

Idag blev det uppvärming 10 minuters jogg

styrka ca 30 minuter - mest rygg, armar och mage.

avslutade med 45 minuter på crosstrainern


Jag avslutar alltid med konditionen då man använder magen i alla andra övningar och jag vill ju kunna köra fullt ut på styrkan, så därför kör jag alltid uppvärming ca 10-15 min och sen styrka och avslutar med "konditionsdelen".


Tidigare idag var jag och M ute och gick, såklart ramlar jag och slår i svanskotan, fy fan va ont sånt gör! Men nu är det bra igen, eller ska väl inte säga nått förrän imorgon :/ Har ju stort snyggt blåmärke på knät sen boxen i onsdags, så nu få det va nog med vurpor :P tihi...


  

Av alltmojligt - 9 mars 2012 09:02

ja idag hade jag sett fram emot att åka skidor men blev inte så, jag var först till pumpen men där va det lite snö och spåret såg man knappt så jag vände snabbt satte mig i bilen igen för att åka vidare till stångtjärn för att åka lite men där va det inte heller nå bra, jag fick då på mig skidorna och skulle testa åka men benen bara gled i sär, då det inte va några bra spår och orka åka 6 km i spår som knappt finns när man är nybörjare?! Så jag sket i det och åkte hem istället, så nu ska jag ladda för att gymma ikväll istället...Besviken för jag inte kunde åka skidor idag :( Men men det blir fler gånger :D


igår var det möte och jobb som gällde, så dagen gick i ett, hann inte ens med någon promenad igår :( men det gör inget jag håller ju igång så mycket ändå :P


Träningsvärk sen boxpasset har jag då i mina armar kan jag säga, shit va armhävningar det blev och sen att jag tog i som bara den när jag slog :P

Ovido - Quiz & Flashcards