Alla inlägg den 26 mars 2012

Av alltmojligt - 26 mars 2012 18:24

Så himla glad och nöjd, mina knän höll för en joggingrunda ute så blev ca 6-7 km. Sen har jag gått till och från jobbet idag så nu blir det att softa lite  



Av alltmojligt - 26 mars 2012 05:50

Igår blev det gymmet med M vi han även med en promenad, riktigt skönt väder :D

Blev uppvärmning 10 min på crosstrainern

lite maskiner för hela kroppen och jag blev glad över att jag orkade mer i sittande benpress 182 kg så nu är det inte långt kvar till mitt mål på 200 kg :P körde även lite övningar med kroppstyngd och även pilatesbollen. avslutade passet med 20 minuter på crosstrainern också.



Idag hade jag tänkt försöka mig på en joggingvända ute och se om mina knän håller för det, har ju bara joggat på löpbandet höst o vinter pga att jag fick så ont i sommras när jag körde lite för hårt med joggningen :( men blir å testa idag, så hoppas det kommer gå bra för nu längtar jag ut för att kunna ta mig en joggingrunda...


just ja igår hade jag bokat in mig på box men det vart inställt så blev lite besviken att jag inte fick kö, men det är ju på onsdag igen :D

Ovido - Quiz & Flashcards