Alla inlägg den 31 mars 2012

Av alltmojligt - 31 mars 2012 21:45

cykeltur och promenad lägger ut bild sen från promenaden ;D

Av alltmojligt - 31 mars 2012 11:12

idag när jag vakna tog jag en lätt joggingrunda, eftersom jag käka frulle efter så ska man inte ta i så mycket. som jag fattat ska man gå eller joggalätt innan frukost om man är ute efter bättre fettförbränning. Men idag tog jag joggingen mest för att skulle jag äta frukost innan skulle ja få håll och hade inte tid att vänta ca 2 timmar för att sen jogga, därför blev det som det blev idag. Vaderna är stumma, men härligt var det att jogga   


Går kväll va J här, vi tog en promenad till Pizzerian i bojsen och käka lite sen hem för att glo på tv och käka godis :P Nej nu ska jag fixa lite...


Ha en bra dag!


    

Ovido - Quiz & Flashcards