Alla inlägg den 2 mars 2012

Av alltmojligt - 2 mars 2012 14:41

japp, idag blev det spinning 55 minuter och det är så härligt att kö spinning så svetten bara sprutar, jobbigt bara att jag glömde handduken hemma så jag fick ta papper som blev dyngsurt på engång :P




Igår gjorde jag en sak som gjorde att jag känner mig väldigt stolt över mig själv idag! :)


tänk om det fanns ett piller som gör att man blir snygg över en natt, men icke det handlar bara om träning och bra kost samt ändra sitt beteende, och det är ju bara en själv man kan ändra på inga andra....





Av alltmojligt - 2 mars 2012 10:02

Igår var en helt underbar dag! var iväg till borlänge under dagen och det var mycket givande, sen hem och träffa M och K för att fixa M och min stora belöning. Så oj oj va det blir bra! Sen åkte vi 3 iväg och tränade :)

jag körde:

15 minuter uppvärming: 10 minuter gång (9 lutning) och hastighet 5.5 och sen 5 min lätt jogg

körde igenom kroppen vissa körde jag så tungt jag bara kunde 1 gång och sen vissa 15*2.

avslutade med 45 minuter crosstrainer


Idag ska jag iväg och kö lite spinning för imorgon är det VILA som gäller.!


Frukosten idag blev 2 ägg, knäckebröd och Kaffe - har inte så mycket annat i min kyl just nu haha...Måste handla så jag har lite frukost att välja på :) men ägg är ju bra mat!


 Ni som läser tycker ni att jag ska skriva om något speciellt? 

Ovido - Quiz & Flashcards