Alla inlägg den 7 mars 2012

Av alltmojligt - 7 mars 2012 16:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 7 mars 2012 16:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 7 mars 2012 10:32

idag sov jag bra länge trodde ja skulle vakna tidigt men icke :P så nu har jag precis ätit frukost och ska fixa lite saker sen palla mig iväg till M. För ikväll är det ju BOX ;) Ny ledare och jag har inte vart på hennes pass, så ska bli skoj att testa ett nytt boxpass :)


Igår kväll kom J så jag gjorde iordning paj med, broccoli, spenat, kalkon och lite magerost. Det blev också en sallad till med vitkål, gurka och tomat och just ja "såsen" blev keso/chilisås. sen va J sugen på något så han fixa lite popcorn och jag käka apelsin jag :P


Denna vecka är sån vecka som bara känns blä, men jag vet det går över :P Men det är ändå frustrerande...Sen hade jag tänk åka skidor idag men min kropp orkar inte både skidor och box idag känner jag, så jag kör på boxen istället.

Ovido - Quiz & Flashcards