Alla inlägg den 12 mars 2012

Av alltmojligt - 12 mars 2012 19:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 12 mars 2012 09:37

Blev inge actic idag, då jag skulle köra en sväng på crosstrainern och en sån har jag ju hemma så varför inte använda den?! Jag drog fram den och ställde den framför tv :) ställde in den på 45 minuter. Men jag körde 15 minuter sen lite situps (vanliga och snea med hantlar 3 kg), 20 armhävningar på tå och sen 20 rygglyft. När jag va klar med dessa körde jag ännu 15 minuter på crossen och sen blev det några mag och ryggövningar på pilatesbollen + några övningar för axlarna sen avslutade jag med med 15 minuter till på crossen och såklart blev det stretching också.


Skulle tagit lite kort när jag kör övningarna men svårt att ställa kameran så man ser övningen på ett bra sätt :/

Men men jag kan ju alltid visa på gymmet någon gång om ni vill hänga på ;)

Av alltmojligt - 12 mars 2012 07:27

Igår blev det jobb och sen drog jag iväg och körde 4 km jogg sen vila lite innan boxpasset som var 75 minuter och shit va kul det är, jag får sån kick av boxningen då jag kör stenhårt, träningsvärken kommer alltid efter ett boxpass för mig så det är bra, för då vet jag att jag har gjort rätt och att musklerna har fått sig en omgång :P (för muskler vill jag ha ;))


om 2 kg har jag gått ner 40 kg, jag vill ju mest få fastare kropp, vikten är lite skit samma faktiskt nu för mig men fränt om jag skulle kunna säga att jag gått ner 40 kg :P Fast 38 kg är inte dåligt det heller ;) bara att det var jämt tal med 40 haha..(skrattar åt mig själv hur jag resonerar...)


Inatt sov jag så där dåligt igen pga massa olika ljud - luftvärmepump, tjutande ljud, och äckliga möss/råttor som grejsa runt :( Men men jag fick i alla fall träffa J :)


Jaha undra hur jag ska träna denna vecka då?

idag tror jag att jag ska upp och köra lite på crosstrainern, tisdag - cirkelpass, onsdag - BOX såklart ;) torsdag - det jag känner för och fre-lördag VILA och box igen på söndag! Detta är hur jag tänker och känner att ja fixar nu men dagsformen får bestämma senare i veckan va jag orkar också! ;) Men planera går ju :P

Ovido - Quiz & Flashcards