Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

slut

Av alltmojligt - 4 mars 2012 19:36

Idag har det gått i ett tills nu! Men har varit en jätte bra dag! Boxen gick jätte bra idag, var många med på passet idag, så då är det extra skoj! Jag kom lite tidigt till träningen så jag körde 30 minuter på gåbandet innan boxen började alltså.. och box passet var 75 minuter och jag tog i som bara den, det är sån härlig känsla att bara slå och sparka.


jag hade tänkt göra kyckling, ris och keso men när ja kom hem va jag så hungrig så fick bli pasta, keso, tonfisk och vitkål ihop blandat som en sallad :)


till veckan som nu kommer hade jag tänkt att köra detta:

spinning - måndag

cirkelpass - tisdag

box - onsdag

spinning - fredag

box - söndag

detta gör att jag får 2 vilodagar i veckan också :D


  från promenaden runt gruvan :P  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards