Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Onsdag

Av alltmojligt - 7 mars 2012 10:32

idag sov jag bra länge trodde ja skulle vakna tidigt men icke :P så nu har jag precis ätit frukost och ska fixa lite saker sen palla mig iväg till M. För ikväll är det ju BOX ;) Ny ledare och jag har inte vart på hennes pass, så ska bli skoj att testa ett nytt boxpass :)


Igår kväll kom J så jag gjorde iordning paj med, broccoli, spenat, kalkon och lite magerost. Det blev också en sallad till med vitkål, gurka och tomat och just ja "såsen" blev keso/chilisås. sen va J sugen på något så han fixa lite popcorn och jag käka apelsin jag :P


Denna vecka är sån vecka som bara känns blä, men jag vet det går över :P Men det är ändå frustrerande...Sen hade jag tänk åka skidor idag men min kropp orkar inte både skidor och box idag känner jag, så jag kör på boxen istället.

 
 
Elin H

Elin H

7 mars 2012 12:26

I know the feeling vännen! Men Vi har sånna veckor ibland men sen kommer en ny vecka där allt känns wiihooo! ;)

http://hennepenne.bloggplatsen.se

alltmojligt

7 mars 2012 16:13

jo jag vet och det är det som gör att man ser framåt också :)Jag låter mig ha svackor men tar tag i saker när det känns bättre igen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards