Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Skidor

Av alltmojligt - 9 mars 2012 09:02

ja idag hade jag sett fram emot att åka skidor men blev inte så, jag var först till pumpen men där va det lite snö och spåret såg man knappt så jag vände snabbt satte mig i bilen igen för att åka vidare till stångtjärn för att åka lite men där va det inte heller nå bra, jag fick då på mig skidorna och skulle testa åka men benen bara gled i sär, då det inte va några bra spår och orka åka 6 km i spår som knappt finns när man är nybörjare?! Så jag sket i det och åkte hem istället, så nu ska jag ladda för att gymma ikväll istället...Besviken för jag inte kunde åka skidor idag :( Men men det blir fler gånger :D


igår var det möte och jobb som gällde, så dagen gick i ett, hann inte ens med någon promenad igår :( men det gör inget jag håller ju igång så mycket ändå :P


Träningsvärk sen boxpasset har jag då i mina armar kan jag säga, shit va armhävningar det blev och sen att jag tog i som bara den när jag slog :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards