Alla inlägg under april 2012

gym

Av alltmojligt - 13 april 2012 13:02

Idag var jag iväg och gymma körde riktigt tungt (alltså för mig va det tungt...)så imorgon har jag nog härlig träningsvärk i hela kroppen :P

jag avsluta med 20 minuter på crosstrainern


Jag hade fått sms om att hämta ut ett paket så jag ville iväg så snabbt som möjligt :P Jag har nu mina älskade byxor som jag velat haft så länge :) kommer bild sen! sen har jag även köpt massa proteinbars så nu ska det byggas muskler :P (hoppas jag i alla fall :P) protein är bra då man bygger upp muskler och man håller sig även mätt längre och då blir det inte massa småätande som jag brukar va proffs på i vanliga fall...


Helt sjukt va bra service de hade som jag beställde ifrån, beställde varorna igår fm och fick dem idag!   

Av alltmojligt - 12 april 2012 10:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 11 april 2012 09:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 11 april 2012 08:25

idag vakna jag innan klockan ringde så jag kände mig hyffsat utvild och det har jag inte gjort på länge, så jag tog mig upp och drack lite kaffe och åt frukost framför tven, när jag njutit lite av morgonen så tog jag på mig lite träningskläder och tog mig ut för att jogga i regnet :P (syns inte att man blir svettig i alla fall   ) blev ca 4-5 km idag!

Av alltmojligt - 10 april 2012 21:27






  



idag blev det gymmet med E, vi gick både dit och hem. idag var en dag som va jobbigt att ta sig o träna men känns bra efteråt :D

Av alltmojligt - 10 april 2012 17:44

ja nu skulle ja behöva lite ork! Har nyss ätit och om ett tag blir det att palla sig iväg till gymmet för att förhoppningsvis få lite energi efteråt. Imorse när ja vakna va det pissväder och det var bara att dra på sig regnstället och knata iväg till jobbet.


Nej, nu hoppas jag på något positivt snart!

  

Av alltmojligt - 9 april 2012 18:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 9 april 2012 08:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards