Alla inlägg under april 2012

Av alltmojligt - 23 april 2012 18:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 23 april 2012 12:26

Ledig idag med :) jag känner verkligen att det var behövligt just nu, få jobba igen de timmarna någon annan gång :) Så idag tänkte jag ta dagen som den kommer och jag hoppas jag har lite ork ikväll att träna med E, så kul att träna med en som tränar mycket och vet lite vilka övningar som man kan köra och då får jag även lite mer att testa på, för nu är det dags igen att uppdatera nya övningar känner jag! Hade även tänkt höra med instruktörerna om de kan visa lite mer övningar med fria vikter, för det ser så kul ut, men jag är rädd jag gör fel och därmed får ont mm. Jag har ju tränat ett tag nu så jag känner mig redo för lite nytt nu :)


kanske ska fråga om de behöver nå fler boxinstruktörer och vad som krävs för det? denna vecka finns det ju inget pass med box så det är lite trist :(

Box

Av alltmojligt - 22 april 2012 19:40

trots jag va ut igår me mina fina tjejer så tog jag mig iväg på boxpasset idag endast för jag tycker det är så kul att kö box, men nå resultat blir det inte eftersom alkohol bryter ner kroppen... blev inte mycket men det känns i kroppen ändå, jag är inte van att va uppe länge och dricker så sällan :P vart en toppen kväll.


Hungrig idag har jag inte vart men tvingat i mig massa mat ändå :P Nu ska jag gö ett kvällsmål med kvarg 250g, 1 dl blåbär och 1 dl müsli.



Måste ju bara säga att jag har världens bästa vänner   

Av alltmojligt - 21 april 2012 09:03

Igår orkade jag inte träna något så jag hoppa över det då med, men men idag ska jag ta mig till gymmet och köra igenom kroppen så få jag även lite endorfiner som frigörs och då kommer jag känna mig gladare :P kan behövas nu känner jag :/


Igår va jag och M på stan och titta runt lite, jag var halvt död. Senare var jag iväg och hälsa på I för att se hur hon bodde i nya lägenheten och på hemvägen titta jag förbi och sa hej till H :) underbart när man får träffa så många vänner på en och samma dag :P

Av alltmojligt - 20 april 2012 11:09

Ja igår jobbade jag hela dagen så blev automatiskt en vilodag och idag hade jag tänk gymma på morgonen men var så trött så sov lite till istället :P kanske hinner med på em i stället :P Det visar sig va jag orkar och hinner med! ska i alla fall träffa lite vänner och de går före idag :)


 

Av alltmojligt - 18 april 2012 17:55


jag efter ett träningspass, osminkad och ser rätt slut ut :P


 

Av alltmojligt - 18 april 2012 17:40

 


ser man någon skillnad? :/


jag tycker det ser ut som jag fått lite mer axlar?! eller är det bara för jag är brunare på andra kortet? :/

 
Av alltmojligt - 18 april 2012 08:19

usch idag va det inte skoj att ta sig upp inte men gjorde det och blev en 25 minuters promenad så jag hann vakna till lite i alla fall. Denna dag måste bli bra så är det bara! :P ser i alla fall fram emot boxen ikväll ;)

Ovido - Quiz & Flashcards